Eseménynaptár
< 2025. március >
H K SZ CS P SZO V
242526272812
3 4 5 6 789
10 11 12 13 14 1516
17 18 1920212223
24252627282930
31123456
Következő esemény:
Drámajáték a tanításban - műhelymunka
Galériák
Hasznos linkek
Interreg
Mindenki Iskolája

Események

Mankó SNI tanulók együttneveléséhez -szakmai nap
2023. május 09.
Óvodavezetők műhelye: A kiégés értelmezése és prevenciós lehetőségei a pedagóguspályán
2023. május 09.
Építsünk csapatot? - a csoportdinamika természetes folyamatai és a formálódást támogató lehetséges eszközök - kihelyezett jó gyakorlat
2023. május 08.
OKM eredményeinek elemzése (FIT elemzés értelmezése 5-6 évre visszamenően iskolára és tanulóra)
2023. május 08.
Autizmus elméleti háttere és a beavatkozás néhány gyakorlati lehetősége - akkreditált pedagógus-továbbképzés
2023. május 04.
BTMN, SNI I. - fejlesztési terv, képességprofil, fejlesztési folyamat - nevelési értekezlet
2023. május 04.
Gyógyító (gyom) növényeink - bázisóvodai jó gyakorlat
2023. május 04.
Nyugdíjas Egyetem XVII. szemeszter 3. előadás
2023. május 02.
Robotok építése és programozása MINDSTROMS EV3 készlettel (középiskola) - műhelymunka
2023. május 02.
Erdőpedagógia az óvodában  - kihelyezett jó gyakorlat
2023. április 28.
A gyermekjóga jótékony hatása gyermekkorban - kihelyezett jó gyakorlat
2023. április 27.
KIP, KAP nap: KIP bemutató - kihelyezett szakmai nap
2023. április 27.
OKM eredményeinek elemzése - nevelési értekezlet
2023. április 27.
ADHD és SNI - nevelési értekezlet
2023. április 27.
Konfliktuskezelés - nevelési értekezlet
2023. április 27.
"Fedezd fel a környezeted kincseit!" természetjáró családi játék - bázisóvodai jó gyakorlat
2023. április 27.
Motivációt növelő informatikai lehetőségek - kihelyezett műhelymunka
2023. április 25.
Robotok építése és programozása MINDSTROMS EV3 készlettel (általános iskola) - műhelymunka
2023. április 25.
Drámajáték az óvodai nevelésben, fejlesztésben - műhelymunka
2023. április 25.
OKM eredményeinek elemzése - nevelési értekezlet
2023. április 25.
<<< 301-320   321-340   341-360   361-380   381-400   401-420   421-440   441-460   461-480   481-500   501-520   521-540 >>>