Eseménynaptár
Következő esemény:
7-8. évfolyamos tanulók XXXII. Országos Történelem Tantárgyi Versenyének vármegyei fordulója
Galériák
Hasznos linkek
Interreg
Mindenki Iskolája

Események

XYZ - ismeretek és alkalmazkodás a generációs változásokban
2021. március 16.
Az életnek tanítunk! Robotok oktatásának helye a közoktatás különböző szintjein
2021. március 16.
Az e-tanulás/tanítás lehetőségei
2021. március 03.
Élmény vagy pedagógia? Élmény és pedagógia? A tapasztalati tanulás elmélete és gyakorlata
2021. március 02.
Bod Péter országos könyvtárhasználati verseny írásbeli forduló
2021. március 01.
Az országos történelem versenyek megyei fordulói
2021. február 09.
Online CODES projektmegbeszélés
2021. február 02.
Online tanári záróvizsga 3. bizottság
2021. január 27.
Online tanári záróvizsga 2. 5. 7. bizottság
2021. január 26.
Online tanári záróvizsga 1. 4. 6. 8. bizottság
2021. január 25.
Bod Péter tanulmányi verseny nevezési határidő
2021. január 22.
Online hallgatói tájékoztató az egyéni összefüggő tanári gyakorlatról
2021. január 20.
Savaria történelem verseny iskolai fordulója
2021. január 07.
7-8. évfolyamos tanulók országos történelem versenye 2020/2021-es tanévben
2020. december 08.
Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel, sajátos nevelési igénnyel küzdő, és hátrányos helyzetű tanulókkal való foglalkozás módszertana - online továbbképzés indulása - akkreditált továbbképzés
2020. december 04.
Nyugdíjas Egyetem XII. szemeszterének ötödik előadása
2020. december 01.
Autizmus elméleti háttere és a beavatkozás néhány gyakorlati lehetősége - 30 órás akkreditált továbbképzés indul
2020. november 27.
Határon átnyúló stratégiai partner és munkacsoport találkozó a CODES projekt keretében - online
2020. november 25.
Egészségnevelés az óvodában - műhelymunka online
2020. november 19.
"Olvasás, kapu a világra!" - Impulzusok az olvasáshoz c. online rendezvény a CODES projekt keretében
2020. november 19.
<<< 641-660   661-680   681-700   701-720   721-740   741-760   761-780   781-800   801-820   821-840   841-860   861-880 >>>