Eseménynaptár
Következő esemény:
Kneipp az óvodában - jó gyakorlat
Galériák
Hasznos linkek
Interreg
Mindenki Iskolája

Pedagógusok felkészítése, továbbképzése a Bounce Back projekt keretében a pilot iskolákban és a Bounce Back Információs és Tanácsadó Központokban

2025. március 25.

A Bounce Back pályázat képzési koncepciója nem formális 30 órás, képesítést, végzettséget nem adó, de dokumentált akkreditált, nyilvántartásba vett tanfolyamokból, továbbá nem formális rövidebb idejű, 20-10-5 órás szervezett pedagógus-tanulásból áll. Pedagógus-továbbképzéseink tartalma körüljárja azokat a gyermeknevelést, tanítást érintő körülményeket, a makro- mikrokörnyezeti hatásokat, amelyek befolyásolják az egészséges életvezetési ismeretek meglétét, fejlesztését, az alkalmazkodóképesség erősítését, a köznevelés mai problémáit egyén és közösség szintjén. A tanfolyamok és rövidebb érzékenyítő vagy gyakorlati tudást, képességet adó képzések bemutatását a mellékletekben találják, letölthető módon. 

 

Megosztás

PDF dokumentum  BB_30_A tanulói és pedagógusi kommunikáció hatékonyságának lehetőségei a XXI. században
PDF dokumentum  BB_30_A tevékenységközpontú pedagógiák gyakorlati alkalmazására való felkészítés
PDF dokumentum  BB_30_ADHD pedagógus szemmel – figyelmi problémák, hiperaktivitás kezelése pedagógusként pedagógusoknak
PDF dokumentum  BB_30_Agresszió- és konfliktuskezelés, gyermekek önvédelmi képességeinek fejlesztése, és a zaklatás (bullying) csökkentése az iskolában
PDF dokumentum  BB_30_Az alfa generáció kulcsa – generációk közötti illeszkedés, a digitális nemzedék érzelmi és szociális készségeinek támogatása
PDF dokumentum  BB_30_Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel, sajátos nevelési igénnyel küzdő, és hátrányos helyzetű tanulókkal való foglalkozás módszertana
PDF dokumentum  BB_30_Élménypedagógia és tapasztalati tanulás módszertana, elméleti modellek gyakorlati alkalmazása
PDF dokumentum  BB_30_Kreativitást mindenkinek! A tehetséggondozás lehetőségei a köznevelés színterein
PDF dokumentum  BB_30_Szociális és érzelmi képességek fejlesztése
PDF dokumentum  BB_20_A szociális és kommunikációs készségek fejlesztése (autizmus)
PDF dokumentum  BB_20_ADHD - gyakorlati módszerek alkalmazhatósága
PDF dokumentum  BB_20_Agresszió- és konfliktuskezelés, gyermekek önvédelmi képességeinek fejlesztése, és a zaklatás (bullying) csökkentése az iskolában
PDF dokumentum  BB_20_Tevékenységközpontú pedagógia gyakorlati alkalmazása
PDF dokumentum  BB_10_A szociális és kommunikációs készségek fejlesztése (autizmus)
PDF dokumentum  BB_10_A XXI. századi szövegértés fejlesztésének feladatai és lehetőségei
PDF dokumentum  BB_10_Agresszió- és konfliktuskezelés, gyermekek önvédelmi képességeinek fejlesztése, és a zaklatás (bullying) csökkentése az iskolában
PDF dokumentum  BB_10_Az érzelmi intelligencia, mint a sikeres nevelés kulcsa_Lehetséges
PDF dokumentum  BB_10_Beilleszkedési, tanulási-, magatartási nehézséggel rendelkező tanulók támogatása
PDF dokumentum  BB_10_Segítek_A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók megismerése, megsegítése a tanulás folyamatában
PDF dokumentum  BB_10_Szociális és érzelmi képességek fejlesztése (önismeret, önmenedzselés, társas tudatosság)
PDF dokumentum  BB_5_ Rugalmas alkalmazkodóképesség_Tanuljuk meg, fejlesszük önmagunkat és diákjainkat
PDF dokumentum  BB_5_ Segítek_A beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel küzdő tanulók megismerése, megsegítése a tanulás folyamatában
PDF dokumentum  BB_5_A hatékony tanulói és pedagógusi kommunikáció
PDF dokumentum  BB_5_A kamaszkori érzelmi változások_pedagógusoknak
PDF dokumentum  BB_5_A művészeti nevelés hatása az érzelmi intelligenciára
PDF dokumentum  BB_5_A szociális és kommunikációs készségek fejlesztése (autizmus)
PDF dokumentum  BB_5_A szociális, érzelmi készségeket fejlesztő feladatok bemutatása
PDF dokumentum  BB_5_A XXI. századi szövegértés fejlesztésének feladatai és lehetőségei
PDF dokumentum  BB_5_Agresszió- és konfliktuskezelés, gyermekek önvédelmi képességeinek fejlesztése, és a zaklatás (bullying) csökkentése az iskolában
PDF dokumentum  BB_5_Az osztályfőnöki munka támogatása a tanulók életvezetési képességeinek fejlesztése érdekében
PDF dokumentum  BB_5_Életvezetési képességek fejlesztése a gyakorlatban
PDF dokumentum  BB_5_Élménypedagógia és tapasztalati tanulás módszertana, elméleti modellek gyakorlati alkalmazása
PDF dokumentum  BB_5_Érzelmek nélkül nem megy_Hatékony tanórai fegyelmezés az általános iskolában
PDF dokumentum  BB_5_Osztályból közösség pszichológus szemmel
PDF dokumentum  BB_5_Önismeretet fejlesztő játékok
PDF dokumentum  BB_5_Pályaorientációs eszköztár
PDF dokumentum  BB_5_Szociális és érzelmi képességek fejlesztése _önismeret
PDF dokumentum  BB_5_Szociális és érzelmi képességek fejlesztése _önmenedzselés