Az EFOP 3.1.2-2016-00001 Mindenki iskolája projekt keretén belül az Eötvös Loránd Tudományegyetem Regionális Képzési Alközpontja szervezésében 2018. június 18. és szeptember 22. között a Dunántúl négy megyéjében, 41 iskolában, 51 képzési csoportban tartottunk az iskolaelhagyás csökkentését, prevencióját segítő, a nevelőtestületi módszertani kultúra és az iskolai szervezet fejlesztését, érzékenyítését támogató pedagógus-továbbképzést. A részletes statisztikai adatokat a következő táblázatok tartalmazzák, megyénként, tankerületenként, valamint továbbképzésenként.
Megye | Tankerület | 2018-as iskolák | 2018-as résztvevők | 2018-as tanúsítványok száma |
Győr-Moson-Sopron | Sopron | 5 | 142 | 138 |
Győr | 9 | 242 | 222 | |
Vas | Szombathely | 4 | 122 | 108 |
Sárvár | 4 | 105 | 103 | |
Veszprém | Balatonfüred | 2 | 49 | 47 |
Pápa | 4 | 88 | 86 | |
Veszprém | 4 | 94 | 92 | |
Zala | Zalaegerszeg | 7 | 225 | 217 |
Nagykanizsa | 2 | 36 | 32 | |
|
| 41 | 1103 | 1045 (94,7%) |
| Képzés címe | 2018-as iskolaszám | 2018-as csoportszám | 2018-as résztvevők | 2018-as tanúsítványok száma |
1. | Beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséggel, sajátos nevelési igénnyel küzdő, és hátrányos helyzetű tanulókkal való foglalkozás módszertana | 14 | 14 | 314 | 302 |
2. | Drámapedagógia: felkészítés dramatikus módszerek és technikák alkalmazására a nevelőoktató munkában | 0 | 0 | 0 | 0 |
3. | Iskolaelhagyás csökkentése pozitív, preventív pszichológiai szemlélettel | 2 | 2 | 36 | 36 |
4. | A tanulók digitális szövegértési és szövegalkotási tevékenységeinek és képességeinek fejlesztési módszerei. Tudatos eligazodás a világhálón elérhető szövegekben | 4 | 4 | 80 | 78 |
5. | A tevékenységközpontú pedagógiák gyakorlati alkalmazására való felkészítés | 19 | 22 | 472 | 441 |
6. | Játékok szerepe és eredményes használata a hatékony pedagógiai fejlesztésben | 8 | 8 | 181 | 168 |
7. | Vizuális kommunikáció az oktatásban | 1 | 1 | 20 | 20 |
8. | Innovatív informatikai eszközök használata az oktatásban | 0 | 0 | 0 | 0 |
9. | Kultúraváltás tantestületi szinten. A Komplex Instrukciós Program támogatott adaptációja a hátrányos helyzetű gyerekeket nevelő iskolákban | 0 | 0 | 0 | 0 |
ÖSSZESEN: | 48* | 51 | 1103 | 1045 (94,7%) |
Köszönjük partnereink részvételét, támogatását. A Mindenki iskolája projektről itt olvashatnak.