346/2013. (IX. 30.) Korm. rendelet A pedagógus-továbbképzésről, a pedagógus-szakvizsgáról, valamint a továbbképzésben résztvevők juttatásairól és kedvezményeiről szóló 277/1997. (XII. 22.) Korm. rendelet, valamint a Klebelsberg Intézményfenntartó Központról szóló 202/2012. (VII. 27.) Korm. rendelet módosításáról. In:Magyar Közlöny. 160.sz.- 68007-68015.
Falus Iván és Kimmel Magdolna (2009): A portfólió.ÂÂ 2. bőv. kiad. Gondolat Kiadó, Eötvös Loránd Tudományegyetem Pedagógiai és Pszichológiai Kar Neveléstudományi Intézet, Budapest. (Oktatás-módszertani kiskönyvtár; 1. )
Gál Sándor, Hanák Zsuzsanna és Keresztény István (2012): A portfólió tanárképzésben történő alkalmazásának lehetősége egy vizsgálat tükrében. In: Módszertani Közlemények. 52. 5. sz. 29-39.
Gerő Ildikó (2008): Életpálya-portfólió. In: Szalai Piroska, Varga Zsolt és Gajda Mária (szerk.): Tudástőke konferenciák. A Perfekt-Power Kft. és a LifeLong Learning Magyarország Alapítvány konferenciasorozata az egész életen át tartó tanulásról.ÂÂ Perfekt-Power Kft., Budapest. 95-99.
Gősi Lilla (2013): A pedagógusportfólió. In: Új Köznevelés. 69. 9.sz. 3-5.
Hanák Zsuzsanna (2010): A portfólió tanárképzésben és a közoktatásban történő alkalmazásának lehetőségei egy vizsgálat tükrében. In: Pedagógusképzés.8. 2-3. sz. 101-110.
Schüttler Tamás (2004): Hogyan lesz a tanári dossziéból pedagógiai módszer? Falus Iván és Kimmel Magdolna A portfólió című könyvéről. In: Új Pedagógiai Szemle.54. 7-8. sz. 250-251.
Sediviné Balassa Ildikó (2004): Az informatikai kompetenciák mérése portfolió módszerrel és elektronikus értékeléssel. In: Iskolakultúra.14. 12. sz. 61-79.
Az anyaggyűjtés 2013. december 3-án zárult. A válogatást készítette Gerölyné Kölkedi Éva.