AKG pedagógiai program: differenciált tevékenységformák. In: http://www.akg.hu/program/7_3_difftev.html
Letöltve: 2008-11-12
Balázsiné Kemény Judit: Játék és feladatgyűjtemény az Epochális rendszerű tanulási folyamat az óvodában, programhoz. Debrecen: Lehel Úti Óvoda, 1994. 166 p.
Chrappán Magdolna: A természettudományos tantárgyi integráció. In: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=testveri-chrappan-termeszettudomanyos
Letöltve: 2008-11-12
Epochális rendszerű óvodai nevelési program. In: http://www.oki.hu/tanterv/elso.lap/30000981.htm
Letöltve: 2008-11-12
Epochális rendszerű óvodai nevelési program. In: Óvodai Nevelés, 1997. 6. sz. p. 199-200.
Epochális rendszerű tanulási folyamat az óvodában. Szerk.: Vargáné Szabó Györgyi. Debrecen: Hajdú-Bihar Megyei Pedagógiai Intézet, 1994. 125 p.
Győrfi Éva: Az epochális rendszerű tanulási folyamat. In: Óvodai Nevelés, 1993. 10. sz. p. 351.
Hidak a tantárgyak között: Kereszttantervi kompetenciák és tantárgyközi kapcsolatok 2005. Szerk.: Kerber Zoltán. Bp.: Országos Közoktatási Intézet, 2006. 240 p.
Hunyady Györgyné, M. Nádasi Mária: Pedagógiai tervezés: Jegyzet a tanító és tanár szakos hallgatók számára. Pécs: COMENIUS Bt., 2000. 190 p.
Jármy Balázs: A Waldorf-pedagógia. In: http://www.waldorfsuli.hu/waldorf_kozosseg_olvasosarok/jarmywaldorf/5_koncepcio.html
Letöltve: 2008-11-12
Kerber Zoltán: Fellegvár vagy főtér? In: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=3i-kerber
Letöltve: 2008-11-12
Kerber Zoltán: A középiskolai tanóra: kereszttantervi kompetenciák. In: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=uj_vizsga_uj_tudas-4vita-kerber
Letöltve: 2008-11-12
Kerber Zoltán: A tantárgyközi oktatás helyzete. In: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=hidak-tantargykozi
Letöltve: 2008-11-12
Kissné Király Piroska: A kereszttanterv mint tanulásszervezési technológia, avagy mi is az a Dózsa-program?In: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=1997-09-nm-kissne-kereszttanterv
Letöltve: 2008-11-12
Körés Sándorné: Epochális rendszerű tanulási folyamat az óvodában. In: Óvodai Nevelés, 1993. 2. sz. p. 65.
Nádasi Mária, M.: Projektoktatás : elmélet és gyakorlat. – Bp. : Gondolat Kiadói Kör : ELTE, 2003. – (Oktatás-módszertani kiskönyvtár ; 5.)
Óvónők kincsestára: módszertani kézikönyv. Szerk.: Ferenczi Tímea, Libor Erika, Vizvári Tamás. 5. kiegészítő kötet (Az epochális rendszerű…stb.). Bp.: RAABE, 2002.
Projektmódszer. Szerk.: Hegedűs Gábor. Kecskemét: Kecskeméti Tanítóképző Főiskola, 1998. 95 p.
Radnóti Katalin: Milyen oktatási és értékelési módszereket alkalmaznak a pedagógusok? In: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=hidak-milyen
Letöltve: 2008-11-12
Vargáné Szabó Györgyi: Az elvi egységtől az epochális programig. In: Óvodai Nevelés, 1997. 11. sz. p. 278-279.
Vargáné Szabó Györgyi: Epochális rendszerű óvodai nevelés: a debreceni Lehel Úti Óvoda programja: rövidített változat. In: Süss fel nap, [1.] 2. kiad. Pilisborosjenő: PTMK, 1999. p. 419-440.
Vargáné Szabó Györgyi: Epochális rendszerű óvodai program. In: Lépésben a változásokkal, 4. Szerk.: Kovácsné Bakosi Éva. Hajdúböszörmény: Óvóképző F., 1995. p. 98-103.
Vass Vilmos: A kompetencia fogalmának értelmezése. In: http://www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=hidak-kompetencia
Letöltve: 2008-11-12
Vass Vilmos: A tantárgyköziség pedagógiai megközelítése. Bp.: Ökonet Kft., 2000. 113 p.
Vekerdy Tamás: A Waldorf-iskola első három évének programjáról. Bp.: „Török Sándor” Waldorf-pedagógiai Alapítvány: OKI Iskolafejlesztési Központ, 1990. 51 p.
Az anyaggyűjtést 2008. november 12-én zártuk le. Készítette: Bocskai Adrienn hallgató és Gerölyné Kölkedi Éva könyvtáros, NymE SEK Könyvtár