Eseménynaptár
< 2024. november >
H K SZ CS P SZO V
28293031123
4 5 6 7 8910
11 12 13 14 151617
18 19 20 21 22 2324
25 26 272829301
Következő esemény:
HOLOKAUSZT 80: Múlt üzenete a jövőnek - konferencia a holokauszt 80. évfordulójára és az Olyanok voltak, mint mi című képzőművészeti kiállítás megnyitója - tehetséggondozás
Galériák
Hasznos linkek
Interreg
Mindenki Iskolája

Képességmérés, képességfejlesztés, figyelemfejlesztés a gyakorlatban : ajánló irodalomjegyzék

2010. február 01.
  • Balogh László: Tanulási stratégiák és stílusok, a fejlesztés pszichológiai alapjai. – Debrecen : Egyetemi K., 2000 371 B 25
  • Czigler István: Figyelem és percepció. – Debrecen : KLTE, 1999 150 C 65
  • Czigler István: A figyelem pszichológiája. – Bp. : Akadémiai K., 2005 150 C 95
  • De Bono, Edward: Tanítsd gondolkodni gyereked!. – Bp. : Park, 1995. – (Szülők házikönyvtára)
  • De Bono, Edward: Tanítsd meg önmagad gondolkodni. – Bp. : HVG, 1997 613 D 35
  • Dékány Judit: Mit gondolsz? : figyelem-, emlékezet-, gondolkodás- és beszédfejelsztő játék. – Bp. : Logopédia, 1998. – 3 kötet  376 D 41
  • A differenciált beiskolázás néhány mérőeszköze: a BENDER A-, a Budapesti Binet-, a Frostig-, a Goodenough-, a SON és a PREFER-tesztek összehasonlító vizsgálata. – Bp. : Bárczi, 1989. – (Személyiségfejlesztés) 370 D 66
  • A differenciált fejlesztést segítő vizsgálati módszerek. – Debrecen : Kölcsey F. R. F., 2005 370 D 66
  • Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni történetekkel? – Bp. : Műszaki K., 2002   370 F 61
  • Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni játékokkal? – Bp. : Műszaki K., 2002   370 F 61
  • Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni? – 3. kiad. – Bp. : Műszaki K., cop. 2002 371 F 61
  • Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni? – 3. kiad. – Bp. : Műszaki K.,  cop. 2002 370 F 61
  • Fodorné Földi Rita: A pszichikus fejlődés problémái. – Bp. : OKKER, 1999. – (Differenciáló pedagógia) 616 F 67
  • Furákné Mózes Lilla: Játszd újra…!  : képességfejlesztő játékgyűjtemény a tanulási nehézségekkel küzdő gyermekeknek 12 éves korig. – Tatabánya : Komárom-Esztergom MPI, 2005 371 F 95
  • Gonobolin, F. N.: A figyelem fejlesztése. – Bp. : Tankvk., 1979.- (Pszichológia nevelőknek , 14.) 371 G 52
  • Gyenei Melinda: Tanítási zavarok korrekciója a tanórákon. – Bp. : Bp. : ELTE, 1992. – (Iskolapszichológia , 21.) 370 G 80
  • Kalamár Hajnalka: Tíz alkalom : tanulási zavarok korrekciójához kapcsolódó fejlesztő program tapasztalatai és lehetőségei. – Bp. : Trefort : ELTE, 2005. – (Iskolapszichológia ; 5.)      371 K 12
  • Képességfejlesztés – képességmérés az óvodában / [Bálintné Pál Éva et al.]. – Debrecen : Didakt, 2005. – 2 kötet     372 K 38
  • Magyar Judit: Egy kiscsoportos fejlesztő program kísérlete : tanulási és magatartási gondokkal küzdő gyerekek számára. – Bp. : ELTE, 1988. – (Iskolapszichológia ; 13.) 371 M 14
  • Nagy Czirok Lászlóné – Kárász Péter: Tudástérképek : [tanulásmódszertan- és gondolkodásfejlesztés tudástérképek segítségével]. – Gyula : APC-Stúdió, 2006      371 N 15
  • Nagy Lászlóné: Az analógiás gondolkodás fejlesztése. – Bp. : Műszaki K., 2006. – (Tanítás és tanulás)     150 N 24
  • Papert, Seymour: Észrengés . a gyermeki gondolkodás titkos útjai. – Bp. : SZÁMALK, 1988  370 P 29
  • Porkolábné Balogh Katalin: A gyakorlati-technikai problémamegoldás fejlesztése. – Bp. : Akadémiai K., 1983 370 P 86
  • Porkolábné Balogh Katalin: Készségfejlesztő eljárások tanulási zavarral küzdő kisiskolásoknak. – Bp. : ELTE, 1994. – (Iskolapszichológia ; 4.)   371 P 86
  • Porkolábné Balogh Katalin: Módszerek a tanulási zavarok csoportos szűrésére és korrekciójára. – Bp. : ELTE, 2005. – (Iskolapszichológia ; 17.)   371 P 86
  • Schatz, Tanja: Te másképp gondolod? : a kreativitás jellemzői és fejlesztési lehetőségei. – Pápa : Deák, 2003   370 S 25
  • Schwalmné Navratil Katalin: Szóbarát : beszéd, olvasás, írás gyakorlókönyv 7-12 éveseknek. – Bp. : Krónika Nova, 2005  372 S 41
  • Soproniné Nemes Ilona: Gondolkodástechnika : tanuld amit tudsz : tréning 681 lépésben. – Bp. : Jószöveg Műhely, 1999. – (Színes jószöveg)  150 S 80
  • Szivák Judit: A reflektív gondolkodás fejlesztése. – Bp. : Gondolat Kiadói Kör : ELTE, 2003. – (Oktatás-módszertani kiskönyvtár , 3.) 370 Sz 85
  • Tanulási készség tréning serdülők számára. – Bp. : Trefort : ELTE, 2005. – (Iskolapszichológia ; 14.)  371 T 28
  • Weyhreter, Helmut: Figyelj oda jobban! : a koncentrációképesség zavarai és a fejlesztés lehetőségei. – [Pápa] : Deák, [2001]  615 W 65

 

 

 

Az anyaggyűjtést 2009. június 30-án zártuk le.Készült  a NymE SEK Könyvtárában.Készítette: Gerölyné Kölkedi Éva könyvtáros.

Megosztás