HOLOKAUSZT 80: Múlt üzenete a jövőnek - konferencia a holokauszt 80. évfordulójára és az Olyanok voltak, mint mi című képzőművészeti kiállítás megnyitója - tehetséggondozás
Képességmérés, képességfejlesztés, figyelemfejlesztés a gyakorlatban : ajánló irodalomjegyzék
2010. február 01.
Balogh László: Tanulási stratégiák és stílusok, a fejlesztés pszichológiai alapjai. – Debrecen : Egyetemi K., 2000 371 B 25
Czigler István: Figyelem és percepció. – Debrecen : KLTE, 1999 150 C 65
Czigler István: A figyelem pszichológiája. – Bp. : Akadémiai K., 2005 150 C 95
De Bono, Edward: Tanítsd gondolkodni gyereked!. – Bp. : Park, 1995. – (Szülők házikönyvtára)
De Bono, Edward: Tanítsd meg önmagad gondolkodni. – Bp. : HVG, 1997 613 D 35
Dékány Judit: Mit gondolsz? : figyelem-, emlékezet-, gondolkodás- és beszédfejelsztő játék. – Bp. : Logopédia, 1998. – 3 kötet 376 D 41
A differenciált beiskolázás néhány mérőeszköze: a BENDER A-, a Budapesti Binet-, a Frostig-, a Goodenough-, a SON és a PREFER-tesztek összehasonlító vizsgálata. – Bp. : Bárczi, 1989. – (Személyiségfejlesztés) 370 D 66
A differenciált fejlesztést segítő vizsgálati módszerek. – Debrecen : Kölcsey F. R. F., 2005 370 D 66
Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni történetekkel? – Bp. : Műszaki K., 2002 370 F 61
Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni játékokkal? – Bp. : Műszaki K., 2002 370 F 61
Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni? – 3. kiad. – Bp. : Műszaki K., cop. 2002 371 F 61
Fisher, Robert: Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni? – 3. kiad. – Bp. : Műszaki K., cop. 2002 370 F 61
Fodorné Földi Rita: A pszichikus fejlődés problémái. – Bp. : OKKER, 1999. – (Differenciáló pedagógia) 616 F 67
Furákné Mózes Lilla: Játszd újra…! : képességfejlesztő játékgyűjtemény a tanulási nehézségekkel küzdő gyermekeknek 12 éves korig. – Tatabánya : Komárom-Esztergom MPI, 2005 371 F 95
Gonobolin, F. N.: A figyelem fejlesztése. – Bp. : Tankvk., 1979.- (Pszichológia nevelőknek , 14.) 371 G 52
Kalamár Hajnalka: Tíz alkalom : tanulási zavarok korrekciójához kapcsolódó fejlesztő program tapasztalatai és lehetőségei. – Bp. : Trefort : ELTE, 2005. – (Iskolapszichológia ; 5.) 371 K 12
Képességfejlesztés – képességmérés az óvodában / [Bálintné Pál Éva et al.]. – Debrecen : Didakt, 2005. – 2 kötet 372 K 38
Magyar Judit: Egy kiscsoportos fejlesztő program kísérlete : tanulási és magatartási gondokkal küzdő gyerekek számára. – Bp. : ELTE, 1988. – (Iskolapszichológia ; 13.) 371 M 14
Nagy Czirok Lászlóné – Kárász Péter: Tudástérképek : [tanulásmódszertan- és gondolkodásfejlesztés tudástérképek segítségével]. – Gyula : APC-Stúdió, 2006 371 N 15
Nagy Lászlóné: Az analógiás gondolkodás fejlesztése. – Bp. : Műszaki K., 2006. – (Tanítás és tanulás) 150 N 24
Papert, Seymour: Észrengés . a gyermeki gondolkodás titkos útjai. – Bp. : SZÁMALK, 1988 370 P 29
Porkolábné Balogh Katalin: A gyakorlati-technikai problémamegoldás fejlesztése. – Bp. : Akadémiai K., 1983 370 P 86