Tantárgyi integráció, tantárgytömbösítés, tantárgyblokkok, a komplex természettudományos tantárgyak oktatásának szervezése, ezek problémái : ajánló irodalomjegyzék
Ballér Endre: Nemzetközi változások a tantervfejlesztésben. In: Összehasonlító pedagógia : a nevelés és oktatás nemzetközi perspektívái / szerk. Bábosik István, Kárpáti Andrea. – Bp. : BIP, 2002. – p. 266-283. 370 Ö 72
Chrappán Magdolna: A tantárgyi integráció fontosabb neveléselméleti és didaktikai kérdései. – Debrecen : Polgár, 1998. – (Tudományos közlemények ; 4.)
A fizikatanítás pedagógiája / szerk. Radnóti Katalin, Nahalka István. – Bp. : Nemzeti Tankvk., 2002 371 F 62
Hidak a tantárgyak között : kerettantervi kompetenciák és tantárgyközi kapcsolatok, 2005 / szerk. Kerber Zoltán. – Bp. : OKI? 2006. – (Tények és érvek) 371 H 69
Hortobágyi Katalin: A projektmódszerről. In: A komprehenzív iskola breviáriuma / [szerk. Nahalka István]. – Bp. : Sulinova, 2004. – p. 311-318. – (Komp könyvek) 371 K 67
Iskolánk zöldítése / szerk. Victor András. – Bp. : Magyar Környezeti Nevelési Egyesület, 2005 370 I 74
Kerber Zoltán: Fellegvár vagy főtér ? : a tantárgyi struktúra és a tantárgyközi tartalmak viszonya az iskolában. In: 3 I Akadémia, 2005. – Gyula : Bp. : OKI, 2006. – p. 101-114. 370 H 33 www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=3i-kerber (2009. június 25.)
A korszerű tantárgyi fejlesztések lehetőségei és akadályai : vita a hazai tantárgystruktúráról és a tantárgyak helyzetéről. In: Új Pedagógiai Szemle, 2002. 5.sz. – p. 14-23. www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=2002-05-hk-kerber-korszeru (2009. június 25.)
Lépések az ökoiskola felé / [szerk. Albert Judit, Varga Attila]. – Bp. : OKI, 2004. – (Gyakorlatközelben) 370 L 55
Nahalka István: Irányzatok találkozása – természettudományos nevelés a harmadik évezred elején. In: Összehasonlító pedagógia : a nevelés és oktatás nemzetközi perspektívái / szerk. Bábosik István, Kárpáti Andrea. – Bp. : BIP, 2002. – p. 168-188. 370 Ö 72
Nahalka István: Jó és rossz érvek : tantárgyi integráció a természettudományos nevelésben. In: Pedagógiai rendszerek fejlesztése : testvéri tantárgyak. – Bp. : OKI, [2003] www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=testveri-nahalka-jo (2009. június 25.)
Nahalka István: A természettudományos nevelés kutatásának és fejlesztésének kérdései. In: Tanulmányok a neveléstudományi köréből, 2001. – Bp. : Osiris, 2001. – p. 373-389. 370 T 28
Ütőné Visi Judit: Az integrált természettudományos oktatás lehetőségei a mai földrajzoktatásban, a tankönyvek nyújtotta lehetőségek alapján. In: Pedagógiai rendszerek fejlesztése : testvári tantárgyak. – Bp. : OKI, [2003] www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=testveri-utone-integralt (2009. június 25.)
Ütőné visi Judit: A természetismeret mint integrált természettudományos alapozó tantárgy földrajzos szemmel. In: Pedagógiai rendszerek fejlesztése : testvári tantárgyak. – Bp. : OKI, [2003] www.oki.hu/oldal.php?tipus=cikk&kod=testveri-utone-termeszetismeret (2009. június 25.)
Vass Vilmos: A tantárgyköziség pedagógiai megközelítései. – Bp. : Önkonet, 2000. – (Mestersége tanár. Soros oktatási könyvek) 371 V 60
Az anyaggyűjtést 2009. június 25-én zártuk le. Készült a NymE SEK Könyvtárában.Készítette: Gerölyné Kölkedi Éva könyvtáros.