HOLOKAUSZT 80: Múlt üzenete a jövőnek - konferencia a holokauszt 80. évfordulójára és az Olyanok voltak, mint mi című képzőművészeti kiállítás megnyitója - tehetséggondozás
Testnevelés, mindennapos testnevelés, a testnevelés tanításának támogatása
2016. március 01.
Arday László (szerk.) (2001): A testnevelés tanítása. Tanítói kézikönyv alsó tagozatos pedagógusok számára. Korona, BudapestÂÂ 371 K 44
Arday László (szerk.) (2001): A testnevelés tanítása. Tanári kézikönyv felső tagozatos pedagógusok számára. Korona, Budapest 371 K 44
Bagdy Emőke (2015): Stresszkezelés és relaxáció alkalmazása a testnevelésben. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM: Testnevelés Módszertani Könyvek) Melléklet: Oktatófilm a stresszkezelés és relaxáció iskolai alkalmazásához. DVD 371 T 48
Biróné Nagy Edit (2004): Sportpedagógia. Kézikönyv a testnevelés és sport pedagógiai kérdéseinek tanulmányozásához. Dialóg campus, Budapest, Pécs. (Pedagógia) (Dialóg campus Sport) (Dialóg campus tankönyvek)ÂÂ 796 S 84
Boronyai Zoltán, Király Tibor, Pappné Gazdag Zsuzsanna és Csányi Tamás (2015): Mozgásfejlesztés, ügyességfejlesztés mozgáskoncepciós megközelítésben. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM. Testnevelés Módszertani Könyvek)ÂÂ 371 T 48
Boronyai Zoltán, Kovács Katalin és Csányi Tamás (2015): A taktikai gondolkodás fejlesztésének lehetőségei a játékoktatásban. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM. Testnevelés Módszertani Könyvek) Melléklet: Oktatófilm a taktikai gondolkodást fejlesztő játékok alkalmazásához. DVDÂÂ 371 T 48
Csányi Tamás, Kovács Katalin és Boronyai Zoltán (2015): Alternatív játékok a mindennapos testneveléshez, testmozgáshoz. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM. Testnevelés Módszertani Könyvek) Melléklet: Oktatófilm az alternatív játékok iskolai alkalmazásához. DVDÂÂ 371 T 48
Csányi Tamás és Révész László (2015): A testnevelés tanításának didaktikai alapjai. Középpontban a tanulás. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM: Testnevelés Módszertani Könyvek) Melléklet: Új módszerek az iskolai testnevelésben. A feladatkártya alkalmazása (módszertani oktatófilm). DVDÂÂ 371 T 48
Csinády Rita Veronika (2014): Ismét legyen rögeszme az eszme: ép testben ép lélek. Egyházi középiskolai testnevelő tanárok a mindennapos testnevelés megvalósíthatóságáról, előnyeiről és hátrányairól. Mediárium. Társadalom – egyház – kommunikáció. 8. 1-2.sz. 39-56. http://epa.oszk.hu/01500/01515/00014/pdf/EPA01515_mediarium_2014_1-2_039-056.pdf (20160226)
Istvánfi Csaba (összeáll.)(2010): Ajánlások az iskolai testnevelés és a diáksport megújítására. Magyar Testnevelő Tanárok Országos Egyesülete, Budapest
Ivanics Béla (1993): Mindennapos testnevelés. Fejlesztő Pedagógia. 4. 1-2. sz. 11-13.
Juhász Sarolta, Szikszay Andrea és Csányi Tamás (2015): Jógaalapú mozgásprogram az iskolai testnevelésben. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM. Testnevelés Módszertani Könyvek) Melléklet: Oktatófilm a jógaalapú mozgásprogram iskolai alkalmazásához. DVDÂÂ 371 T 48
Kaj Mónika, Csányi Tamás, Karsai István és Marton Orsolya (2015): Kézikönyv a Nemzeti Egységes Tanulói Fittségi Teszt (NETFIT) alkalmazásához. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM. Testnevelés Módszertani Könyvek) Mellékletek: Oktatófilm a NETFIT Alkalmazásához. DVD; Hanganyag a NETFIT alkalmazásához. CD 372 K 44
Kunos Andrásné (2000): A mindennapos testnevelés tervezése. Tessedik Sámuel Főiskola, SzarvasÂÂ 372 K 98
Mezei József (szerk.)(2008): Általános testtartásjavító gyakorlatok gyűjteménye. 3. kiad. Flaccus, BudapestÂÂ 615 A 50
Nádor László, Szigeti Lajos és Vass Miklós (1994): A motoros képességek és a mozgásos cselekvéstanulás. 2. kiad. Nemzeti tankönyvkiadó, BudapestÂÂ 796 N 13
Pignitzkyné Lugos Ilona és Lévai Péter (2015): A tánc és a kreatív mozgás alapjai. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM. Testnevelés Módszertani Könyvek) Melléklet: Oktatófilm a tánc és a kreatív mozgás iskolai alkalmazásához. DVDÂÂ 371 T 48
Protzner Anna, Trájer Emese, Bosnyák Edit, Udvardy Anna, Szőts Gábor, Tóth Miklós és Szmodis Márta (2015): Iskoláskorúak fizikai aktivitása és testzsírja. A mindennapos testnevelés első hatásvizsgálata. Magyar Sporttudományi Szemle. 16. 1. (61.) sz. 15-20.
Rétsági Erzsébet (2004): A testnevelés tantárgypedagógiája. Dialóg Campus, Budapest, Pécs. (Dialóg Campus tankönyvek) (Dialóg Campus Sport) 371 R 61
Révész László és Csányi Tamás (szerk.) (2015): Tudományos alapok a testnevelés tanításához. I. kötet, Szemelvények a testnevelés, a testmozgás és az iskolai sport tárgyköréből. Társadalom-, természet- és orvostudományi nézőpontok. Magyar Diáksport Szövetség. (TESI)ÂÂ 371 T 93
Révész László és Csányi Tamás (szerk.) (2015): Tudományos alapok a testnevelés tanításához. II. kötet, A testnevelés és az iskolai sport neveléstudományi, pszichológiai és kommunikációs szempontú megközelítései. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESI)ÂÂ 371 T 93
Somhegyi Annamária (2012): A mindennapos tanórai testnevelés egészségfejlesztő hatékonyságát segítő szempontok. Védőnő.22. 5. sz. 32-34.
Vass Zoltán, Simonné Goschi Gabriella, Pignitzkyné Lugos Ilona, Boronyai Zoltán, Révész László, Rétsági Erzsébet és Csányi Tamás (2015): Egészség- és személyiségfejlesztő kézikönyv az iskolai testneveléshez. Magyar Diáksport Szövetség, Budapest. (TESIM. Testnevelés Módszertani Könyvek)ÂÂ 371 T 48