Bacsa Éva (2012): Az idegennyelv-tanulással kapcsolatos meggyőződések vizsgálata általános és középiskolás tanulók körében. In: Magyar Pedagógia. 112. 3. sz. 167-192.
Bogyó Katalin, Cs. (2013): A gyakorlóiskolai könyvtárak könyvtárpedagógiai lehetőségei. In: Módszertani Közlemények. 53. 3. sz. 16-25.
Borbély-Pecze Tibor Bors, Gyöngyösi Katalin és Juhász Ágnes (2013): Az életút-támogató pályaorientáció a köznevelésben, 1-2. rész. In: Új Pedagógiai Szemle.63. 5-6.sz. 32-49., 7-8.sz. 32-47.
Bordás Andrea (2013): Hogyan látják az amerikaiak az európai oktatást és neveléstudományt? 1-2. rész. In: Új Pedagógiai Szemle,63. 5-6.sz. 91-105., 7-8.sz. 99-116.
Csákó Mihály (2012): Tantárgyak, osztályzatok és a családi háttér. In: Educatio.24. 4. sz. 535-547.
Engler Ágnes (2013): Az élethosszig tartó tanulás genderszempontú megközelítése. In: Iskolakultúra.23. 2. sz. 3-11.
Fabényi Réka (2012): Tanítsunk hangszerjátékot. hangszertanítás az értelmileg akadályozott gyermekeknél. In: Fejlesztő Pedagógia.23. 6. sz. 11-27.
Farkas András (2013): Az interaktív tábla és a pedagógiai érték. In: Új Pedagógiai Szemle.63. 3-4. sz. 10-24.
Fehérvári Anikó és Neuwirth Gábor (2012): Tantárgyi versenyek és kiváló iskolák. In: Educatio.24. 4. sz. 548-562.
Fülöp Hajnalka (2011): „Bekapcsolt” tanárok a hálózatos tanulásért. In: Modern Iskola.5. 2. sz. 22-24.
Hamar Pál (2012): „MindenNATos” testnevelés. In: Új Pedagógiai Szemle.62. 11-12. sz. 87-98.
Kállai Gabriella (2013): Felnőttek az iskolapadban. In: Új Pedagógiai Szemle.63. 3-4. sz. 61-73.
Kiss Hajnal (2013): A gyermekkori kétnyelvűség varázsa. In: Új Pedagógiai Szemle.63. 3-4. sz. 101-105.
Kojanitz László (2013): A történelmi gondolkodás fejlesztése. In: Iskolakultúra. 23. 2. sz. 28-47.
Koltay Tibor (2013): Új média, információs műveltség, írás, olvasás, tudás. In: Könyv és Nevelés.15. 3. sz. 72-79.
Lennerné Patkó Ildikó (2013): Az iskolarendszer átjárhatósága Bajorországban. In: Új Pedagógiai Szemle.63. 1-2. sz. 108-118.
Rajnai Judit (2012): Lehet másképp?! – avagy pedagógiai alternatívák a hátrányos helyzetű roma fiatalok nevelésében. In: Új Pedagógiai Szemle.62. 11-12. sz. 54-76.
Rápolthy Ágnes (2013): Miért ragyognak Sanghajban az egri csillagok? In: Könyv és Nevelés.15. 3. sz. 26-33.
Sági Matild (2012): Tantárgycsoportok és tanáraik az OECD országokban. In: Educatio.24. 4. sz. 594-606.
Sántha Kálmán (2013): A harmadik paradigma a neveléstudományi vizsgálatokban. In: Iskolakultúra.23. 2. sz. 82-90.
Skrapits Borbála (2012): Digitális oktatóanyagok két világ határán. In: Új Pedagógiai Szemle.62. 11-12. sz. 76-86.
Steklács János és Szabó Ildikó (2013): Az olvasási stratégiák megjelenése a kerettantervben, az olvasás értékelésében és egy készülő munkafüzetben. In: Könyv és Nevelés.15. 3. sz. 92-100.
Szálas Tímea (2013): A blogok és a közösségi oldalak tanulási célú alkalmazásának kognitív aspektusai. In: Módszertani Közlemények.53. 3. sz. 30-41.
Szanyi – F. Eleonóra (2013): A családi háttér és az iskolai utak eltérései. In: Új Pedagógiai Szemle.63. 1-2. sz. 13-26.
Veroszta Zsuzsanna (2012): A tanári pályaelhagyás szaktárgyi mintázata. In: Educatio.24. 4. sz. 607-618.
Vincze Tamás (2013): Az interakció értelmezése, vizsgálatának lehetőségei a pedagógiában. In: Iskolakultúra.23. 2. sz. 58-64.