Eseménynaptár
< 2025. április >
H K SZ CS P SZO V
31 1 2 3 4 56
7 8 9 10 11 1213
14 15 16 17 181920
21 22 23 24 25 2627
28 29 30 1234
Következő esemény:
A mese ereje: Hogyan formálják a történetek a gyermekek világképét? - bázisóvodai jó gyakorlat a Sárvári Vármelléki Óvodában
Galériák
Hasznos linkek
Interreg
Mindenki Iskolája

Benedek Elek és Horn Mici. Olvasónapló.

2017. november 23.
A könyvtárostanárok őszi szakmai napján az olvasóvá nevelés lehetőségeiről volt szó.

A szakmai műhely célja az volt, hogy folytatva a korábbi hagyományainkat a hálózatos tanulás, tudásmegosztás terén, illetve folytatva a tanévkezdő szakmai nap tartalmát, körüljárjuk az olvasóvá nevelés lehetséges elemeit, helyét az iskolai könyvtár és az iskola életében. Kérdőívvel csokorba gyűjtöttük a motivációs eszközöket, a támogatókat, a hatékonyság és az esetleges kudarcok okait, a megvalósítható programfajtákat, jó gyakorlatokat. A következtetésünk az, hogy a nevelőtestület, a tanulók, a nagyobb gyerekek, a szülők bevonásával szerveződő rendezvények hatásfoka magasabb, az interaktív, komplex programoké is, illetve a klasszikus, irodalomtörténeti jelentőségű művek olvasása és olvastatása mellett a kortárs szerzők műveinek rendelkezésre bocsátása hozhat érdemi változást.

A kollégák bevonásával szervezett program prezentációi a csatolmányokban találhatók.

 

Megosztás