Az ELTE SRPSZKK az akkreditált pedagógus-továbbképzések és az egyedi igények mellett állandó rövid szakmai programos portfólióval is támogatni kívánja a Vas megyei köznevelési és szakképzési intézményeket. A rövid szakmai programok között szervezünk műhelymunkákat is, 5*45 perc időtartamban. A műhelymunkák célcsoportjai az óvodapedagógustól a tanítón, általános iskolai tanáron át a középiskolai pedagógusokig terjednek, az egyes leírásokban olvasható, hogy kiknek készült a rövid, 5 órás képzési program. Ismerjék meg kínálatunkat!
Műhelymunkáink összegzése célcsoportokkal pdf-ben |
Műhelymunkáink összegzése célcsoportokkal szűrhető Excelben |
4K - 21. századi készségek és kihívások az idegen nyelvek oktatásában |
A fenntarthatóság pedagógiája |
A hatékony kommunikáció ismérvei, feladatai |
A hatékony tanulói kommunikáció elősegítésének eszközei |
A napirenden túl – autizmussal élő gyermekek támogatása integrált nevelés, oktatás közben |
A szövegértés fejlesztésének módszerei |
A szükséges számítástechnika a tanításban |
A tehetséggondozás lehetőségei az óvodában |
ADHD az általános iskolában - fókuszban a gyakorlat |
ADHD az óvodában - fókuszban a gyakorlat |
Autizmus az általános iskolában - fókuszban a gyakorlat |
Autizmus az óvodában - fókuszban a gyakorlat |
Az osztályfőnöki munka támogatása |
BTMN, SNI képzés óvodapedagógusoknak - egyéni, kiscsoportos konzultáció (fejlesztési terv, képességprofil, fejlesztési folyamat) |
BTMN, SNI képzés tanítóknak, tanároknak - egyéni, kiscsoportos konzultáció (fejlesztési terv, képességprofil, fejlesztési folyamat) |
Diákönkormányzatok munkájának támogatása |
Drámajáték a tanításban |
Drámajáték az óvodai nevelésben fejlesztésben |
"Dobjuk be a közösbe!" - élménypedagógiai tapasztalat megosztó workshop |
Egy pedagógiai módszer: digitális történetmesélés |
Erő-Forrásaink a mesékben - Interaktív, önismereti mesefoglalkozás |
Eszköztár a pályaorientációs napok szervezéséhez |
Hasznos online eszközök |
Hogyan írjunk jó feladatokat? Mire figyeljünk tesztszerkesztéskor? |
Hogyan írjunk valóságközeli feladatokat? |
Inklúzió a gyakorlatban |
Ismerjük meg diákjainkat, alakítsuk pedagógiai munkánkat diákjainkhoz! |
KIP-Komplex Instrukciós Program - Írjunk KIP-es óratervet! Tartsunk KIP-es órát! |
Közös munka az online térben |
Kritériumorientált mérések, differenciált feladatok írása, értékelése |
Mérés-értékelés az óvodában, a gyermekek fejlődésének nyomon követése |
Mesterséges intelligencia (MI) használatának megismerése és órai használata |
Motivációt növelő informatikai lehetőségek |
Motiválási lehetőségek, módszerek a XXI. század pedagógiájában |
Óvoda és a szülők együttműködésének fejlesztése, szülőkkel való kommunikáció támogatása |
Pályakezdők az iskolában |
Robotok építése és programozása MINDSTROMS EV3 készlettel |
Szervezetfejlesztés az óvodában |
Szociális és érzelmi képességek fejlesztése |
Szöveges és-vagy osztályzattal történő értékelés |
Tanítás tanítása és tanulása |
Valami megcsillan…. Fókuszban: a TEHETSÉG |