DIAGNÓZIS
Ahogyan a közoktatás színterén, az iskola tanítási gyakorlatában szükség van/lenne bemeneti (diagnosztikus) mérésre, úgy a kurzusba belépő hallgatók esetében is indokolt vizsgálni/feltárni a tematikához kapcsolódó, már meglévő ismereteiket. Ehhez lehet/kell igazítani a képzés tartalmát, módszerét. |
●hallgatói önreflexió |
A diagnózisra nem
tesztet, nem mérőeszközt, hanem kérdőíves vizsgálatot ajánlunk. A módszer arra
keresi a választ, hogy a hallgató önreflexiója alapján mit vall ismereteiről,
tudásáról.
|
●diagnózis |
Alkalmazási javaslat: A kérdőíves adatfelvétel PowerPoint alkalmazással történik. A kivetített és felolvasott kérdésekre papíralapú űrlapon adnak választ a hallgatók.
|
●PowerPoint kérdőív ●papíralapú válaszlap
|
Az adatelemzés Excel állománnyal történik.
|
●Excel elemző
|
Az oktatási segédlet melléklete az alábbi állománynevekkel tartalmazza a javasolt kérdőívet és elemzőt:
|
●kész eszközök
|