Kompetencia alapú oktatás
ELŐSZÓ
TANANYAGTARTALOM
DIAGNÓZIS
A KOMPETENCIA FOGALMA
A KOMPETENCIA KÖZNAPI ÉRTELMEZÉSE
A KOMPETENCIA ÉRTELMEZÉSE A FUNKCIONÁLIS SZEMÉLYISÉGMODELL ALAPJÁN
A KOMPETENCIÁK RENDSZERE
A KOMPETENCIA MINT KOMPONENS RENDSZER
A KOGNITÍV KOMPETENCIA
A KOGNITÍV KOMPETENCIA KOMPONENSEI
KOGNITÍV KÉPESSÉGEK
EU KOMPETENCIA ÉRTELMEZÉS
NAT – KOMPETENCIA ÉRTELMEZÉS
KÉPESSÉGFEJLESZTÉSI STRATÉGIÁK - HÁROM ÚT
A PEDAGÓGIAI FEJLESZTÉS FOLYAMATA
ESZKÖZÖK A KÉPESSÉGFEJLESZTÉSHEZ
OKI KÉPESSÉGFEJLESZTŐ FELADATBANK
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM - ISKOLAI ORTOTÉKA
OKM FELBANK
SULINOVA - KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁSI PROGRAMCSOMAGOK
ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS
INTÉZMÉNYI JELENTÉS
TANULÓI SZINTŰ ELEMZÉS
A KÉPESSÉGFEJLESZTŐ FELADAT
A FEJLESZTŐ FELADATOK ÍRÁSÁNAK ALGORITMUSA
MELLÉKLETEK
IRODALOM
TARTALOM
A KOGNITÍV KOMPETENCIA KOMPONENSEI
« Előző
|
Következő »