3/c. Kész foglalkozásminta átalakítása
3/c Kész foglalkozásminta átalakítása6
A foglalkozás témája: A hallgatók előzetes ismereteinek feltárása és elvárásainak megfogalmazása. A saját tanulás tervezése, irányítása.
Címszavak:
Dátum:
A foglalkozás célja:
A hallgatók igényeinek összegyűjtése (egyben csoportfejlesztés).
Fejlesztendő kompetencia:
A foglalkozás révén a hallgató képessé válik a saját tanulás tervezésére, irányítására.
Eszközök, segédanyagok:
Csomagolópapíron oktatói elvárásfa falevelekkel, (A/3 lapok), színes lapok, gyurmaragasztó, ollók
Igényelt idő:
1x45 perces szeminárium
Felhasznált irodalom:
- Kagan, S.: Kooperatív tanulás. Önkonet, Budapest, 2004.
Tevékenységek:
6 Inkluzív nevelés-kooperatív tanulás. Kézikönyv a pedagógusképző intézmények számára. Készült a Nemzeti fejlesztési Terv Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 2.1. intézkedés Hátrányos helyzetű tanulók esélyegyenlőségének biztosítása az oktatási rendszerben központi programjának „B" komponense (Sajátos nevelési igényű gyerekek együttnevelése) keretében. Szerk.: Szabó Ákosné. suliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht., Bp., 2007. 24. p.