3/c. Kész foglalkozásminta átalakítása

3/c Kész foglalkozásminta átalakítása6

 

A foglalkozás témája: A hallgatók előzetes ismereteinek feltárása és elvárásainak megfogalmazása. A saját tanulás tervezése, irányítása.

Címszavak:

Dátum:

A foglalkozás célja:

A hallgatók igényeinek összegyűjtése (egyben csoportfejlesztés).

Fejlesztendő kompetencia:

A foglalkozás révén a hallgató képessé válik a saját tanulás tervezésére, irányítására.

Eszközök, segédanyagok:

Csomagolópapíron oktatói elvárásfa falevelekkel, (A/3 lapok), színes lapok, gyurmaragasztó, ollók

Igényelt idő:

1x45 perces szeminárium

Felhasznált irodalom:

  1. Kagan, S.: Kooperatív tanulás. Önkonet, Budapest, 2004.

Tevékenységek:

 


 

 

6 Inkluzív nevelés-kooperatív tanulás. Kézikönyv a pedagógusképző intézmények számára. Készült a Nemzeti fejlesztési Terv Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program 2.1. intézkedés Hátrányos helyzetű tanulók esélyegyenlőségének biztosítása az oktatási rendszerben központi programjának „B" komponense (Sajátos nevelési igényű gyerekek együttnevelése) keretében. Szerk.: Szabó Ákosné. suliNova Közoktatás-fejlesztési és Pedagógus-továbbképzési Kht., Bp., 2007. 24. p.