Minőségfejlesztés
BEVEZETŐ
A MINŐSÉG FOGALMA
A MINŐSÉG ÉRTELMEZÉSEI
MODELLEK
Az EFQM modell
COMENIUS 2000
IMIP – INTÉZMÉNYI MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROGRAM
NYME – PSZK MODELL
AZ IMIP MODELL ÉRTÉKELÉSI RENDSZERE
ELLENŐRZÉS, ÉRTÉKELÉS
ELLENŐRZÉS
ÉRTÉKELÉS
ÉRTÉKELÉSI PARADIGMÁK
ÉRTÉKELÉSI CÉLOK
ÉRTÉKELÉSI MODELLEK
TÖRVÉNYI KERET
NYME – PSZK ÉRTÉKELÉSI MODELLEK
INTÉZMÉNYÉRTÉKELÉS
VEZETŐÉRTÉKELÉS
PEDAGÓGUSÉRTÉKELÉS
TANULÓÉRTÉKELÉS
AZ ÉRTÉKELÉS SZEMPONTJAI
AZ ÉRTÉKELÉS METODIKÁJA
AZ ÉRTÉKELÉS TERÜLETEI
MELLÉKLETEK
1. MELLÉKLET: A COMENIUS 2000 Közoktatási minőségfejlesztési program – CD
2. MELLÉKLET: IRODALOM
3. MELLÉKLET: KURZUSZÁRÓ VÁLASZTHATÓ FELADATAI
TARTALOM
TANULÓÉRTÉKELÉS
AZ ÉRTÉKELÉS SZEMPONTJAI
AZ ÉRTÉKELÉS METODIKÁJA
AZ ÉRTÉKELÉS TERÜLETEI
« Előző
|
Következő »